понеділок, 28 липня 2014 р.

Літо.


Літо. Квіти, квіти, квіти...


   


Настурція уже другий рік виростає з самосіву, але квіти з кожним роком стають тільки більші.


Біла лілія, в цьому році цвіла особливо пишно, аромат на подвір"ї стояв неперевершений.



Лаванду я виростила з насіння і росла вона в мене в горшку, на балконі. Коли стало там тісно висадила на клумбу. Зиму перенесла гарно, а з приходом весни відразу пішла в ріст, сформувавши гарні кущики.


Подвір'я заросло дрібною травою, споришем і ромашкою пахучою. 


А це - декоративний горошок, багаторічний. Росте великий пишний кущ, пагони виростають до 4-5 метрів в довжину. Цікаво те, що колись я, посіяла куповане насіння і виріс кущ з білими квітами, коли кущ розрісся до занадто великих розмірів і почав заважати іншим квітам, я його "перенесла" на друге місце, а на його місці почали рости кущики горошку, але тепер рожеві і ароматні.


А такий колючий гість прибіг до нас в двір одного вечора, діти не змогли його не запросити до хати. Їжачок був не з боязливих і з задоволенням позував перед фотокамерою.






2 коментарі:

  1. Яки гарнючи світлини!
    Люблю квіти...
    Лілія біла - вона така ароматна, так?
    Лаванду я з Криму пагонцем привезла років 8 тому. І все не могла розвести. А в цьому році вона мені сама посіялась - я знайшла поряд дорослого куща лаванди пару молоді... як зрозуміла, що коли я ще приїду до Криму-((
    Духмяний горошок багаторічний? Це мені треба пошукати, а то набридло возитись з однорічним.
    Їжачок смішний-)) Молочком напували? -)

    ВідповістиВидалити