пʼятницю, 4 квітня 2014 р.

Обкладинки для улюблених книг

         Є такі книги, які хочеться перечитувати ще і ще. У мене такою книгою є роман Шарлотти Бронте "Джейн Ейр". В юності її читала я, зараз читають мої старші дівчата. Але з кожним роком вона все більше зношується і щоб якось її захистити пошила я таку м`яку обкладинку. Прикрасила її вишивкою  і мереживом.



На часі у молоді популярний письменник Юрій Іздрик (в мережі його вірші, які кожного дня доповнюються, можна прочитати у "Мертвому щоденнику"). Одну їз його збірок "Після прози" придбали мої дівчата і замовили  пошити на них обкладинки і звичайно з вишивкою. Ну раз пообіцяла то треба шити. 



Для вишивки вибрала французький дизайн вишитого "мережева" і монограму імені кожної. Довго не могла визначитися з кольором і тоді запитала в кожної яким кольором вони бачать вірші Ю. Іздрика і вони не зговорюючись відповіли що - синім. 
Так тепер виглядає збірка для Лесі.

А це збірка для Насті.










Немає коментарів:

Дописати коментар